cuentolatino.pl stylologia.pl imprezart.com.pl miniart.pl myszkaagatka.pl teczowachatka.pl kategorie wsparcie księgowość dzieje się relaks babskie firmy o nas kontakt

czwartek, 10 kwietnia 2008

„Calimeromarketing czyli w czym małe przedsiębiorstwa mogą być wielkie” Karen Romme

Nie jestem fanką poradników biznesowych, a szczególnie tych amerykańskich, które są kompletnie oderwane od naszej polskiej rzeczywistości i napisane są ‘hura optymistycznie’.
Książkę Karen Romme otrzymałam w prezencie gwiazdkowym. No tak – pomyślałam wtedy – Mikołaj stwiedził że potrzebny mi poradnik jak mam sobie prowadzić biznes :)
W dodatku tytułowy Calimeromarketing, mnie - absolwentce ‘Marketingu i Zarządzania’, wydawał się obcy, czyżbym coś przeoczyła :) .....


Poradnik okazał się jednak napisany przez holenderską bizneswoman, a polski wydawca zadbał o umieszczenie w tekście kilku odnośników dotyczących polskiej rzeczywistości.

Opis wydawcy zamieszczony na okładce brzmiał zachęcająco i pasował do mnie i mojej firmy.
„Calimeromarketing to książka napisana specjalnie dla setek tysięcy małych przedsiębiorców, osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą i ‘wolnych strzelców’. Przedsiębiorców, którzy każdego dnia muszą konkurować z większymi kolegami i którzy muszą sobie radzić we wszystkich aspektach przedsiębiorczego życia, będąc jednocześnie pozostawieni sami sobie.
Karen Romme w ciągu dwunastu lat prowadzenia trzech różnych przedsiębiorstw rozwijała swoją wizję marketingu. Poprzez książkę ‘Calimeromarketing’ chce pokazać małym przedsiębiorcom, jak silna jest ich pozycja w starciu z ich większymi konkurentami”


Karen Romme udowadnia przede wszystkim dlaczego marketing małych firm powinien być inny od tego, który stosuje się w dużych przedsiębiorstwach. Opisuje całą filozofię Calimeromarketingu. To pierwsza część książki. W drugiej części znaleźć można
wiele drobnych na pierwszy rzut oka oczywistych. To takie małe ABC. Znalazłam w nim jednak dużo prostych a jednocześnie odkrywczych dla mnie rzeczy a wśród nich np. jak skutecznie zainteresować media swoją firmą nie płacąc im za reklamę :)

Jeśli chcesz z głową zaplanować działania marketingowe w małej firmie, którą prowadzisz i mieć szersze spojrzenie na ten temat oraz dowiedzieć co na wspólnego tytułowy kurczak z kreskówki o wdzięcznym imieniu Calimero z podejściem do marketingu w małych firmach – sięgnij po tę pozycje. Polecam.

3 komentarze:

Kinga pisze...

A czy wiesz może kiedy książka była wydana lub gdzie ją można kupić. Z chęcią bym ją nabyła.
Pozdrawiam

Beata Jóźwik pisze...

Książka jest dostępna w Empiku

Ania Kiper pisze...

Książkę wydano w Polsce w 2007 roku, a wiec jest całkiem świeża :)

 
kategorie